SHOUT HERE

03 August 2012

Do'a untuk pengantin

Jika kita rindukan seseorang, pejamkan mata kita dan ucapkanlah..


“Ya Allah, aku rindukannya kerana-Mu Ya Allah.. Jauhkanlah daku dari perkara yg membuatkan aku lupa kepada-Mu... Aku semakin mengerti, ‘jarak’ ini bukan untuk menghukumku, tetapi ‘jarak’ ini untuk menjaga antara aku dan dia.. Terima kasih Ya Allah kerana memberi peluang kepadaku melalui jalan-Mu ini. Terima kasih kerana memberikan jarak itu kepada aku dan dia.."


Jadi.. jgn bersedih jika terpisah jauh atau tak bertemu dgn nye.. Kerana jarak ini akan membahagiakan kita bukan shja d dunia.. insyaallah.. sehingga ke syurga.. Allah lebih tahu apa yg tersirat dan tersurat d sebalik nye.. wallahualam.. :)

Baitulmuslim untukku.




0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Follow my page

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | cheap international calls